August 13, 2013

Fall Essentials - Coats



Vamos encarar a realidade, o Outono está quase ao virar da esquina. Eu sou uma amante do sol, não me interpretem mal, mas ao mesmo tempo adoro o tempo frio. Portanto, este ano, em vez de deixar tudo para a última da hora eu já me estou a preparar para abraçar a próxima temporada.
Então para começar vou apresentar alguns dos meus favoritos e must haves para o outono, esta semana decidi começar com os casacos.
Os casacos são peças essenciais para enfrentar o tempo mais frio, como se costuma dizer "they can make or break a look".


Let's face it, Fall is almost around the corner. I'm a sun lover don't get me wrong, but at the same time a just love the cold weather. So this year instead of letting everything to the last minute I'm already preparing myself to embrace the next season. 
So to start I am featuring some of my favorites and must haves to the Fall season, this week I'm gonna start with the coats.
Coats are essential to face the cold weather and they can make or break a look.


1. Zara Jacquard Coat

2. Mango Jaspeado Maxilapelas Coat

3. H&M Coat

4. Topshop Boyfriend Coat

5. Topshop Notch Neck Throw On Coat

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara