August 08, 2013

New Season



As novas colecções já começaram a chegar ás lojas e eu já estou mais que preparada para as receber. Para dizer a verdade este ano ainda nem fui dar uma voltinha aos saldos, toda aquela confusão, roupa espalhada e remexida deixa-me logo com a vontade em baixo. Por isso como devem imaginar estou desejosa de me passear no meio das novas colecções.
Estas são as imagens da nova campanha da Zara, cada vez mais eu adoro esta marca. 


New collections have now started to reach the stores and I am more than prepared to receive them. In fact this year didn't even went to the sales, the whole mess makes me not want to even go there. So as you can imagine I'm super excited to walk in the middle of the new collections.
These are images from the new Zara campaign, my love for this brand is growing every day.









0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara