August 12, 2013

Summer Days Costa Nova


Agora que finalmente estou de férias os meus dias tornam-se todos iguais, acordo cedo, sou uma pessoa da manhã, vou em rumo à praia e por lá fico. Todos os dias têm sido assim, e como é claro eu não me importo nada. Ontem foi mais um dia de praia, mas apesar do calor intenso que se fazia sentir o mar estava impossível, não deu para dar um único mergulho.
Continuo fiel à praia da Costa Nova, adoro este sitio, tem uma atmosfera diferente e vibrante, os cheiros e as cores deste pequeno pedaço de terra à beira mar são inconfundíveis. Vou continuar por aqui durante os próximos dias, depois disto vou rumo a outro destino, desta vez para a serra, mas por agora vou continuar a aproveitar o que esta praia tem para me oferecer. 


Now that I'm finally on vacation my days become all the same, wake up early, I'm a morning person, go on towards the beach and stay there. Every day has been  the same, and of course I do not mind at all. Yesterday was another day at the beach, but despite the intense heat,the sea was impossible, I just couldn't get in the water, not a single dive.
I remain faithful to Costa Nova Beach, love this place, it has a different and vibrant atmosphere, the smells and colours of this small piece of land by the sea are unmistakable. I will continue here for the next few days, after that I will go for another destination, this time to the mountains, but for now I will continue to enjoy what this beach has to offer.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara