September 15, 2013

Back-To-School

 
Sempre que chega esta altura do ano o entusiamo da minha irmã começa a aumentar. Amanhã é o primeiro dia de aulas, tanto para ela como para mim, mas voltar ao secundário é uma sensação diferente da de voltar à faculdade, como tal o entusiamo dela supera o meu em muito, apesar de estar com um certo formigueiro no estômago por regressar à faculdade.
Ontem foi dia de ir comprar todo o material, cadernos (que acabamos agora mesmo de personalizar), canetas, etc...mas como é claro uma das minhas partes favoritas desde sempre foi a corrida á lojas para renovar o guarda roupa. É certo que ver a minha irmã a passar exatamente pelo mesmo que eu me traz uma certa nostalgia, mas adoro participar nestes momentos e estar envolvida em tudo.
Vou deixar aqui algumas ideias para o regresso ás aulas, tanto para a idade da minha irmã, ela tem 16, como para mim.
 
 
Whenever comes this time of year the enthusiasm of my sister begins to increase. Tomorrow is the first day of classes, both for her and for me, but being back to high-school is a totally different feeling compared to being back to college, so she is a lot more excited than me, although I'm really looking forward to be back at college.
Yesterday was the day to go buy all the stuff, notebooks (we just now  finished customizing them), pens, etc.... but of course one of my favourite parts as always been the race to stores to renew the wardrobe. Seeing my sister going through the exactly same experience that I went through brings me a certain amount of a nostalgic feeling, I love being part of all the process in these moments and be involved in everything.
Here are some of my favourites back to School ideas, both for the age of my sister, she's 16,and for girls like me.

1. Zara Slippers making run to classes for playful

2.Parfois Backpack, functional and fashionable

3.Topshop Tomato Wool Flippy Skirt still looking cute at school

4.Zara Coat, this will keep you warm

5.Polka Dot Journal from Sugar Paper, ideal to take some notes, and organize your week


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10668953/?claim=5ntsm3x939c">Follow my blog with Bloglovin</a>


0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara