September 27, 2013

Fall To-Do-List

 
Fall is one of my favourites season off all times. I love waking up in the morning and feel the cold wind in my face, and I love the colours, yellows, oranges and browns, everything just feels right. This is the perfect time to spend time with family and friends, I love our long Sunday's lunch that extends to dinner, everybody gets cozy. And off course this is all complement with the idea that the holydays are just around the corner.
There are some things I wanna do this fall, so I´ve made a list:

1. Learn how to make pumpkin pie for my family and friends.

2. Spend a weekend in the mountains.

3. Get my baby sister and take her to our dream city, London.

4. Do a marathon of Harry Potter's movies.

5. Start my bedroom makeover.

6. Start running more often.

Tell me your fall to-do-list!


O outono é uma das minhas estações favoritas de todos os tempos. Adoro acordar de manha e sentir o vento frio na minha cara, adoro as cores, amarelos, laranjas e castanhos, tudo parece encaixar perfeitamente. Esta é a altura perfeita para passar mais tempo com a família e amigos, adoro os nossos almoços de Domingo que se prolongam até ao jantar, toda a gente fica confortável e não queremos que acabe. E claro, isto tudo parece ainda melhor quando percebemos que o Natal está mesmo ao virar da esquina.
Existem algumas coisas que eu quero fazer este Outono, por isso eu fiz uma lista:

1.Aprender a fazer uma tarte de abobora.

2. Passar um fim de semana na serra.

3. Levar a minha irmã à nossa cidade, Londres.

4. Fazer uma maratona de Harry Potter.

5. Começar a renovação do meu quarto.

6. Correr mais vezes.

Qual é a vossa Fall to-do-list?





0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara