September 25, 2013

Recipe Box: Fig, Cream Cheese and Mint Tart

 
 
 
It's fig time and I love it. I just love figs, so lately I've been looking for some recipes where I could use figs, to change a little bit the wayswe eat our figs here at home. I found this recipe and I though to my self that it was perfect, there's no better way to celebrate fig season than this.
I followed this recipe from Lorraine Pascale, judging by the looks of it we can tell that it must be good, but once you tried it...OMG you just want to eat another slice!
 
 
É a altura dos figos e eu adoro isso. Adoro figos por isso já há algum tempo que andava á procura alguma receita onde eu poderia usar figos, para mudar um pouco os nossos habitos de comer  figos aqui em casa. Eu encontrei esta receita e pensei para mim mesma que era perfeita, não há melhor maneira de celebrar a temporada dos figos do que essa.
Segui esta receita de Lorraine Pascale, a julgar pela aparência, podemos dizer que deve ser bom, mas uma vez que experimentamos... OMG eu só quer comer outra fatia!
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara