October 23, 2013

COZY WHITE

 


En: Today I' wearing my fall must-haves: a super cozy sweater, a purple scarf, black skinny jeans, a pair of printed slippers and a big handbag. Normally this is my day-to-day look, simple and comfy, to give it a little something I just accessorize it. My favourite thing about this all look is definitely my sweater, I just love the way she fells, super soft and warm. This is my very first outfit post and I'm still very shy in front of the camera, I will get better with time (oh well at least I hope so).  
 
 
Pt: Hoje estou a usar os meu favoritos de outono: uma camisola de malha, um lenço roxo, calças pretas, slippers com padrão e uma mala enorme. Normalmente este é o meu look de dia-a-dia, simples e confortável, para lhe dar um toque especial, apenas coloco alguns acessórios. A minha coisa favorita em relação a este look é sem duvida a minha camisola, adoro tocar-lhe, é super suave e quente. Este é o meu primeiro post onde partilho com vocês o que vesti hoje por isso ainda estou um pouco tímida em frente à camera, mas vou melhorar com o tempo (pelo menos assim espero).
 

Sweater Primark
Scarf Benetton
Black Jeans H&M
Slippers Seaside
Bag Parfois

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara