October 09, 2013

DECOR: Desk Space



1. Zara Planer , I always need to have a planer, if I don't have one of this I'm totally lost.
Preciso sempre de ter uma agenda, sem ela fico completamente perdida.
 
 
2. Zara Basket, I'm not the most organized person in the world so I like to have a basket where I can put my mail before reading it and put it in the right place.
Não sou a pessoa mais organizada do mundo e gosto de ter um cesto na secretaria de maneira a colocar lá o correrio que ainda não li, para depois mais tarde arrumar no sitio certo.
 

3. Diptyque Paries Candles, I'm crazy about candles, I have them everywhere so it only fells right if I have some candles in my desk.
Sou louca por velas, tenho velas em todo o lado e claro que a secretaria é um desses sítios.
 

4. Zara Vase, I love the idea of having fresh flowers in my house, so this is a great way to keep your working space fresh with something so natural as flowers.
Adoro a ideia de ter flores frescas em minha casa, esta é uma das maneiras de manter o local sempre com um ar fresco.
 

5. Zara Frame, having family photos is a really good way of having the ones you love always close to you, even when you're working.
Para mim ter fotos da família é sempre bom mesmo quando estamos a trabalhar.
 

6. Zara ashtray, I'm not a smoker but I saw this ashtray and I bought for no reason, I just loved it, but now I'm using it to keep my paper clips, it's a new purpose to a ashtray, ate least to me.
Não sou fumadora mas quando vi este cinzeiro decidi compra-lo sem nenhuma razão, eu adoro-o e agora uso-o para guardar os clipes, assim não andam espalhados nem naquelas caixas de plástico sem graça nenhuma.
 
 
7. Zara Lamp, I find it really important to have a space where light is not a problem, so having a lamp in your desk space is super important.
Acho super importante que o espaço de trabalho tenha muito boa luz, por isso ter um candeeiro é fundamental.
 
 
8. Zara Glass, I also give this water glass a new purpose, I used them to keep my pens, I saw this and I loved it so I decided to use that way.
Também atribui um novo propósito a este copo de agua, uso-o para guardar as minhas canetas, quando o vi sabia logo o que fazer com ele.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara