October 23, 2013

FEDORA SEASON

 
 
En: I'm a huge fan of fedoras, I love everything about them, they are definitely a statement piece. When I think about fedoras that really takes me back to a few years ago, I remember seeing my dad and granddad using this hats all the time, this is a trend that came a long way, now it's time for us women to give fedoras a try. Oh well I am looking for the perfect fedora for ages, and I still haven't found the one for me, in my last trip to London early this year I probably went to all markets to find one, and I did, but at that point, after being there for 5 days already money was getting to a critical point, so I think I will have to go back to get that fedora.
 
 
Pt: Sou uma adepta nata de fedoras, adoro absolutamente tudo em relação a um bom fedora e são definitivamente uma statment piece. Quando penso em fedoras o tempo leva-me a viajar no tempo para a alguns anos atras, lembro-me de ver o meu pai e o meu avô a usarem estes chapéus a toda hora, esta é uma trend que percorreu um longo caminho, agora é altura de nós mulheres usarmos fedoras. Bem já há muito tempo que ando a procura de um que seja perfeito para mim, e ainda estou à procura, na minha ultima visita a Londres provavelmente corri todos os mercados que haviam na cidade à procura de um, e encontrei, mas naquela altura, depois de estar na cidade à cerca de 5 dias a situação financeira estava a chegar a um ponto mais critico, por isso acho que vou ter de voltar a Londres nos próximos tempos para trazer o meu fedora.
 
 
Fedora Season
 


 
 
 
 
 
 

1 comments:

  1. Your red fedora is the best, but I love the burgundy one down below, too!

    thoseghosts

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara