October 16, 2013

Fall Essentials: Bags

 
 
 
For the last post about my fall essentials, I rounded up my favourite bags of the season. I was completely drawn to this style of bag, and because I'm a black handbag person almost of all my choices are in black, but I'm making an effort to change, I've already bought some other colour bags, in neutral tones but still a change. Here's a selection of some of my favourites, off course I would like to have them all but like my mom sais "money doesn't grow on trees" ate lest not in my neighbourhood, and I hope you enjoyed the Fall Essentials 2013. (the rest of the fall essentials posts: Plaid, Skirts, Boots, Coats)
 
Para o último post sobre os meus essenciais de inverno, juntei um grupo das malas que mais gosto para esta estação. Fui completamente atraída para este tipo de mala assim que a vi, e claro que todas as minhas escolhas são em preto visto que sou uma pessoa de malas pretas, por muito que tente vou sempre parar ao preto, mas ando a tentar mudar e já tenho malas de outras cores, neutros é certo mas já é alguma coisa. Fica aqui uma seleção de algumas das minhas favoritas, claro que gostava de as ter a todas, mas como a minha mãe diz "o dinheiro não nasce das arvores" pelo menos na minha zona não, espero que tenham gostado desta seleção dos meu Fall Essentials de 2013. (podem encontrar o resto dos posts: Plaid, Skirts, Boots, Coats)
 
 
 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara