October 07, 2013

Fall Essentiasl - Boots

 
 
In general I love everything about footwear, I love a good par of shoes, but for this season I'm particularly in love with the over-the-ankle bootie, I find them so cute to wear, and I really think that they are a statement piece. I'm a boots person, just love them, I can't wait to start wear them this fall. So here are some of my favourites that I would be really happy to wear them with a part of jeans or pair them up with a cute dress.
 
 
Em geral adoro todo o tipo de calçado, gosto de um bom par de sapatos, mas esta estação eu particularmente apaixonada pelas chamadas over-the-ankle bootie, acho-as tão fáceis de usar, penso mesmo que são uma statement piece. Desde sempre fui uma pessoas de botas, adoro-as e mal posso esperar para as começar a usar nesta estação. Por isso deixo aqui algumas das minhas favoritas com que eu ficava super contente em usar durante esta estação, com um par de jeans rasgados ou mesmo com um vestido.


1. Zara Block Heel Boot

2. Topshop APPERLEY Brogue Chelsea Boots

3. Lemon Jelly Glamour Equestre Veneza 02 Boot

4. ALDO Oringoa Boot

5. Ivanka Trump Mina Bootie

6. Lemon Jelly Fantasy Sardenha 03 Boot

7. J. Crew Collection Rory calf hair ankle boot

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara