October 29, 2013

Goals Before 2014


 
En: For the first time I'm going to do a list of my 5 simple goals before 2014. Off course you guys are going to be a really important part of this list I made. This is such a good thing to do once in a while, set goals to yourself, and it doesn't matter if it doesn't feel realistic, it's your goals so just write them and share them with me if you like. This is the list I made to myself. The clock is ticking, so lets get ready and...GO!
My number 3 and 4 needs your help.
 
Pt: Pela primeira vez vou fazer uma lista dos 5 objetivos que tenho até ao fim do ano. Claro que vocês vão ser uma parte importante desta lista que eu fiz. Esta é uma ideia tão boa de se fazer de vez em quando, criar objetivos a curto prazo, e não importa se até não parecem assim tão realistas, são os teus objetivos por isso escreve e partilha aqui se quiseres. Esta é a lista que fiz para mim. O relógio está a contra, por isso vamos nos preparar...GO!
O meus números 3 e 4 precisam da vossa ajuda!

6 comments:

  1. I've recently started to make goals for my blog every month and it is soooo helpful and I've already seen an improvement! Just followed your blog :)
    Tiana x
    Www.the-Romanticiser.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I really have to do this more often!

      Love Sarah

      Delete
  2. great goals! these really help! I remember when I've done a list like this before 2013 :)

    www.fashionshores.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!
      It's good to have some goals

      Love Sarah

      Delete
  3. Love your blog, would you like to follow each other? Just let me know and I will follow u back
    XO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much!!
      We can follow each other definitely.

      Love Sarah

      Delete

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara