October 21, 2013

Now and Then

{My baby sister and I}

En: I love looking back at pictures from my childhood, but pretty much everytime I cringe a little bit at the outfits choices...but oh well it was the early 90's. Unfortunately I do not remember every single aspect of my childhood but I was the happiest child ever, full of happy moments. We used to lived with my grandparents and near to my cousins so everyday was exiting and full of things to do. I wanna show you some of my childhood pictures, I get really nostalgic looking at them.


Pt: Adoro ver e rever as minhas fotos de quando era criança, mas muitas das vezes até me arrepio um pouco ao olhar para as escolhas da roupa... mas enfim era o inicio dos anos 90. Infelizmente eu não me lembro de todos os aspetos da minha infância mas sei que fui uma criança super feliz, a minha infância era cheia de bons e felizes momentos. Eu e os meus pais costumávamos viver com os meus avos, pertinho de todos os meus primos, por isso todos os dias eram cheios de aventuras e coisas para fazer. Vou mostrar algumas das minha fotos de infância, sempre que olho para elas sinto um pouco de nostalgia.


{This floral dress is one of my favourites, still have it}

{Shorts and a t-shirt, the 90's were amazing}

{My cute little floral dress, still have it}
 
{One of many holidays in Algarve}

{Baby me and another cousin in holidays}

{Me and one of my cousin at carnival}
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara