October 30, 2013

Plaid Night Time


 
 
En: Yeah, a plaid shirt crush indeed. Since I saw this one that I just can't get enough of it. I was looking for one of this for ages but when I saw this one in the men's department I just loved it. So...yup I bought this shirt in the men's department and I'm not ashamed of it. It seems I'm gonna be wearing this a lot for the fall.
 
Pt: Yeah, uma crush por uma camisa ao xadrez. Desde que vi esta camisa que não me consigo fartar dela. Já andava à procura de uma à muito tempo mas quando vi esta no secção dos homens fiquei apaixonada. Por isso...yup eu comprei esta camisa no secção de homem e não tenho vergonha de o admitir.Pelo que me parece acho que a vou usar bastante durante este outono.  
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara