October 01, 2013

Runway: Elie Saab

 
Elie Saab is one of my favourites designers of all times, he just understand an women's body. This spring-summer 2014 collection is so feminine and sexy that I find it hard for women not to love it. This collection is full with the perfect fabrics, lace, details and transparencies all of those elements got together to create the perfect silhouette. The colour combination is something that was really catchy, I love how all of the looks feel so summery and garden inspired, so fresh. And because I'm a super fan of black, off course I loved the darker looks. Here it is some of my favourites runways looks.
 
 
Elie Saab é um dos meus designers favoritos de todos os tempos, ele simplesmente percebe o corpo de uma mulher. Esta coleção, Spring-Summer 2014, é tão feminina e sexy que eu acho difícil encontrar alguma mulher que não goste. Toda a coleção é tão cheia, os tecidos, as rendas, os pequenos detalhes e as transparecias, todos estes elementos se juntaram para criar as silhuetas perfeitas. A combinação das cores foi outras das coisas que me chamou à atenção, adoro como todos os looks transmitem uma sensação de verão e parecem inspirados em jardins, tudo tão fresh. E claro que como uma amante nata do preto adoro os looks mais escuros. Aqui estão alguns dos meus looks favoritos.
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara