October 30, 2013

Trick-ot-Treats

 
 
En: Since Halloween is not one of the most popular holydays here in Portugal, there's not to much going on for this particular day. Everybody acts like it's just another boring day.
With me that doesn't happened, since I was little I remember my mom spend the afternoon sculpting pumpkins to put in our from door, and even when I got older we still to the pumpkin thing. My sister is a little bit younger than me and I always went with her door to door doing some trick-or-treat, now that we're both old enough no to do that anymore we celebrate in our own way.
What better way to celebrate Halloween than with some treats?!
Here are a few ideas to try this year.
 
 
Pt: Como o Halloween não é um dos dias mais populares aqui em Portugal, não acontece grande coisa neste dia. É como se nem fosse um dia temático.
Comigo isso não acontece, desde pequena lembro-me que a minha mãe passava a tarde deste dia a esculpir as aboboras para as podermos meter na porta da frente, e ao longo do tempo fomos sempre mantendo essa tradição. A minha irmã é um pouco mais nova que eu e lembro-me de a levar de porta em porta a repetir doçe ou travessura, agora que já somos crescidas de mais para fazer isso celebramos este dia à nossa maneira.
E qual é a melhor maneira de celebrar o Halloween do que com alguns treats?
Aqui estão algumas ideias que vamos experimentar este ano.
 
 
Homemade Peanut Butter Cups (image from Cupcakes and Cashmere)
 
Red Velvet Swirl Brownies (image from Cupcakes and Cashmere)
 
Bat and Cobweb Cookies (image from Martha Stewart)
 
Brownie Bits (image from Martha Stewart)
 
 
 

1 comments:

  1. Those peanut butter cups looks amazing!

    Tanesha x
    www.tanesha-marie.com

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara