November 12, 2013

10 Things About Me

 
 
1. I used to work at Benetton for one year. Love the experience but it was tiring, I've never had a free Saturday or Sunday, but still I just loved it.
 
2. I speak to myself when I’m alone (WHAT?!). And to be different, I always speak in different languages, English and Spanish are the most usual. I don’t really even notice it anymore, it just happens.
 
3. I love walking in the streets at Christmas time, all the colours, the smells and the street decorations are amazing and that makes me happy. I love Christmas!
 
4. I'm not a big fan of the Portuguese traditional coffee, witch is really strong, but I'm obsessed with the American one, it's not so strong I still get that energy boost.
 
5. I just love to get home and sit in front of the fireplace with some tea in the cold days. I do that pretty much everyday.

**

1. Trabalhei na Benetton durante um ano. Adorei a experiencia mas foi cansativo, nunca tive um Sábado ou Domingo livre, mas adorei a experiencia.
 
2. Falo comigo mesma quando estou sozinha (WHAT?!). E para ser diferente falo em diferentes línguas, Inglês e Espanhol é o mais usual. Eu já nem noto, simplesmente acontece.
 
3. Adoro passear nas ruas durante o Natal, as cores, os cheiros e as decorações nas ruas são fantásticas e deixam-me feliz. Adoro o Natal.
 
4. Não sou grande fã do tradicional café Português, acho muito forte, mas sou viciada no chamado café Americano, não é tão forte mas dá-me aquele aumento de energia que preciso.
 
5. Adoro chegar a casa e sentar-me em frente á lareira com uma caneca de chá nos dias mais frios. Faço isso quase todos os dias.
 
 
 
 
 
6. I'm an huge fan of One Direction. At the begging I didn't share this with a lot of people because of all the judging thing, but know I just don't care, so...I love One Direction!
 
7. I'm good at organizing things and I love having everything all cleaned, but I can still be quite messy and sometimes my cleaning is not perfect.
 
8. I'm a scout since I was 6 and I love it, now this time of my life is coming to an end, but I have really great memories.
 
9. I have one tattoo and I'm planning on doing two more next year.
 
10. I'm crazy about macaroons, they look so pretty and they are probably my favourite sweet.
 
**
 
6. Sou fã dos One Direction. No inicio não partilhava isto com muita gente porque sabia que me iam julgar, mas agora eu não quero saber o que pensam, por isso...Eu gosto dos One Direction!
 
7. Sou bastante competente a organizar coisas e gosto de ter tudo limpo, mas ao mesmo tempo consigo ser confusa e a limpeza ás vezes não é perfeita.
 
8. Sou escuteira desde os 6 anos e adoro, agora esta fase da minha vida está a chegar ao fim, mas tenho muitas memorias fantástica.
 
9. Tenho uma tatuagem e estou a planear fazer mais duas durante o próximo ano.
 
10. Adoro macarons, são tão bonitos e são provavelmente um dos meus doces favoritos.  
 
 
(some of the pictures are from we heart it)

4 comments:

  1. what are you thinking for your next tattoo?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm probably going to do some writing again! You know, simple lines that for me have some meaning!
      xo, Sara

      Delete
  2. Nice to meet you! I love learning about other bloggers. I also love macarons, Im obsessed and I tried them only once. Also, walking down the streets when its Christmas is the best, because just like you said the colors are amazing and so are the decorations.


    -Vogue&Heels
    www.vogueandheels.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! This are the simple things that makes me happy, macaroons and Christmas!
      Love Sara

      Delete

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara