November 10, 2013

Chocolatey EMA's



This is the season for cozy drinks that will definitely warm my chilly hands and also warms me inside. Today I'm gonna be seating in front of the TV with a huge cup of hot chocolate (I will soon post the recipe) and watch the EMA's. I wish I could be in Amsterdam right now but while that doesn't happen I have my lovely couch and a cup of hot chocolate to share this night with me!
Have a nice Sunday night lovelies!
 
 
Esta é a altura para as bebidas quentes que vão definitivamente aquecer as minhas mãos geladas e também aquecer por dentro. Hoje vou sentar-me em frente à TV com uma caneca de chocolate quente (vou dedicar um post brevemente) e ver os EMA's. Quem me dera estar agora mesmo em Amesterdão, mas enquanto isso não acontece tenho o meu adorado sofá e a minha caneca de chocolate quente para me fazerem companhia esta noite.
Have a nice Sunday night lovelies!  

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara