November 19, 2013

Happy Banana Smoothie



Today is definitely one of those days when you woke up and just don't feel ok. I'm feeling a little bit sick and my throat is starting to really hurt. Now that I just got home I decided to make a really good banana smoothie and a toast to cheer me up. I just love smoothies and I thought that this might get the trick and helping me felling better. After this and long warm bath I'm going to jump right in bed and catch up with some episodes that I´ve missed.
Really hope you guys are feeling better than me!
 
 
Hoje é um daqueles dias em que acordei e não me senti muito bem. Sinto que estou um pouco doente e a minha garganta começou a doer. Agora que cheguei a casa decidi fazer um smoothie de banana que é fantástico e uma tosta, para ver se me animo. Adoro smoothies e pensei que pudesse ajudar e ficar a sentir-me um pouco melhor. Depois disto e de um longo banho bem quente vou saltar já para a casa e meter em dias alguns episódios das séries que sigo.
Espero que vocês se sintam bem melhor do que eu!

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara