November 07, 2013

Saaran Wishlist


1.2. French Connection Coat and Jumper // 3. Topshop Trousers // 4. H&M Bag // 5. Zara Shoes //  6. French Connection Gloves // 7. H&M Beanie
 
 
It seems that I'm on a black and white note. The truth is that everytime I go shopping in this time of the year I end up getting a lot of dark clothes. When I open my closet all I can see is black and white, grey and some pop of pinkish colours. What's wrong with me?! Oh well...I think the pinkish items end up smoothing my looks a little bit.
This is exactly what I'm craving today, and no surprise a lot of the items are in black.
But like they say "you can never go wrong with black"!
 
 
Parece que estou numa fase de preto e branco. A verdade é que sempre que vou ás compras nesta altura do ano acabo sempre por comprar roupa de cores mais escuras. Quando abro o meu armário só consigo encontrar preto, branco, cinza e algumas peças em tons mais pinkish. O que é que está errado comigo? Bem...penso que as peças pinkish acabam por suavizar os meus looks mais escuros.
Isto é exatamente o que o que me apetecia comprar hoje, e para não haver surpresa quase todas as peças são em preto.
Mas como costumam dizer "you can never go wrong with black".

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara