November 13, 2013

Saaran Home Wishlist



Today I decided to make my wishlist all about interior design. Lately that's the thing on my mind, I feel that it gets to a point that everyone start thinking about having their own space, they own little apartment. For me that idea will take a little while to actually happen, but I can still dream about it and how it all going to look.
And just like the majority of my wardrobe I think that my house will be full of Zara things!
 
**
 
Hoje decidi que a minha lista de desejos ia ser toda sobre decoração de interiores. Ultimamente esta é uma das coisas que anda na minha cabeça, acho que chega a uma altura em que todos nós pensamos em ter o nosso próprio espaço, o nosso próprio apartamento. Para mim esta ideias ainda está longe de se tornar uma realidade, mas posso continuar a imaginar como vai ser.
E assim como o meu armário penso que a minha casa também vai estar cheia de coisas da Zara.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara