November 27, 2013

Sparkle



You don't know but I loving having a little bit of sparkle in my life, well not just a bit a lot of sparkle. And since we're in Christmas mode, at least I am, sparkle is something I need to have in my days. Around this time of the year I look at sparkly thing as the best in world. I just feel that a sparkly thing is a 1000 times better that a plain one. Off course that when I talk about sparkle I'm referring to touchable things but I'm also talking about just having sparkly days that just leave me happy and with a smile on my face.
I blame it all on the Holidays!
 
(How many times did I repeated the word sparkle or sparkly?!)
 
 
Vocês não sabem mas adoro ter um pouco de sparkle na minha vida, bem não é um pouco é mesmo muito sparkle. Visto que estamos no modo Natal, pelo menos eu estou, sparkle é algo que tenho de ter nos meus dias. Nesta altura do ano olho para as coisas que brilham como se fossem as melhores do mundo. Acho mesmo que algo brilhante é 1000 vezes melhor que uma simples. Claro que quando falo de sparkle me estou a referir a coisas palpáveis mas também me refiro a apenas ter dias brilhantes, sparkly days, que me deixam feliz e com um sorriso na cara.
Eu culpo a época natalicia!
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara