November 06, 2013

That Scarf



Last night when I was in bed I was thinking about an old scarf that my mom used to wear a few years ago. So this morning I decided to go and check where that scarf was.
A good scarf is the key to get through the upcoming months. In this time of the year I'm always have something around my neck, I just love the way that a good soft scarf feels. This is one I'm just in love with it, it has an interesting print and the fact that my mom used to wear it when she was younger that just makes him a little more special. I know that when she sees me with it she's going to want it back.
 
 
Na noite passada quando estava deitada começei a pensar num lenço antigo que a minha mãe costumava usar já à uns anos atras. Por isso esta manhã decidi ir à procura do lenço.
Um bom lenço é a chave para aguentar os próximos meses. Nesta altura do ano quase sempre que saio à rua tenho de ter um lenço, adoro a suavidade do lenço no pescoço. Esta é daqueles pelos quais me apaixonei, tem um padrão interessante e o facto de ter sido usado pela minha mãe quando era mais nova torna-o ainda mais especial. Eu sei que quando ela me vir com ele que o vai querer de volta.
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara