November 04, 2013

Weekend Snaps

 
 
Weeks are flying away so fast. I fell that not so long ago we're having amazing long sunny days at the beach and now days are shorter and Christmas, the time of the year that I most love, is already on is way. Time is flying.
This weekend was a super busy one, Halloween parties, family dinner, doing some work, spend some quality time with my sister (we're super close) and in the way off all this I just though how lucky I am for all I have and for all the people I have in my life .
 
 
As semanas estão a passar a correr. Parece que ainda ontem passavamos dias longos e cheios de sol praia e agora os dias estão mais curtos e o Natal, a altura do ano que mais adoro está já a caminho. O tempo está a voar.
Este fim de semana foi um daqueles super ocupados, festas de Halloween, jantares de familia, algum trabalho, tempo com a minha irmã (somos muito proximas) e a meio disto tudo pensei em como eu sou sortuda por tudo o que tenho e pelas pessoas que tenho na minha vida.

 



 


 
 
 
 

Finish the weekend with some sweet things!

 

 

 

 

 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara