November 22, 2013

We'll always have Paris

 
 
Last time I was in Paris I got such a wrong idea from the city, I was a lot younger and I did't really enjoy being there. So last week when my friend Telma said that we should go to Paris in the Summer I actually got exited, I wanna give Paris another chance. I just wanna share this with you, I'm really exited, I really love to travel and go with friends is always a good idea.
Telma and I decided to take a trip every year together, this year, like I've already said we went to London, and we loved it. 
Next stop...Paris!
Enjoy your weekend!
**
 
Da ultima vez que estive em Paris fiquei uma ideia errada da cidade, era bem mais nova e acho que não aproveitei a cidade. Na semana passada quando a Telma me disse que devíamos de ir a Paris no Verão eu até fiquei entusiasmada com a ideia, quero dar a Paris uma segunda oportunidade. Queria partilhar isto com vocês, estou entusiasmada, adoro viajar e ir com amigos é sempre uma boa ideia.
A Telma e eu decidimos que íamos fazer uma viagem todos os anos, no inicio deste ano, como já disse aqui no blog, fomos a Londres e adoramos.
Próxima paragem...Paris.
Aproveitem o vosso fim de semana!

2 comments:

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara