November 21, 2013

Wishful Wednesday


 
I really love doing Wishful Wednesdays because it gives me time to seach for things that I would like to have, and spend some time looking at some amazing brands that I love. And let me tell you that this posts really are my babies, it's like candy to a child I love doing this. Here are a few more lust worthy wants...
 
Last night I just couldn't post my Wednesday Wishlist, I don't know what happened but I just could get this thing working!
It is Thursday morning but I'm still on time.
 
**
 
Eu adoro fazer as Wishful Wednesdays, é uma altura em que posso procurar as coisas que realmente gostava de ter, e passar algum tempo a ver algumas marcas fantásticas. E deixem-me dizer que estes posts são como dos meus favoritos, são para mim como doces para uma criança, adoro fazer isto. Aqui estão mais alguns dos luxos que quero...

Na noite passada não consegui postar, não sei o aconteceu mas não estava a funcionar!
Hoje é Quinta mas ainda vou a tempo.
 


 



 
 


0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara