December 27, 2013

Christmas Feelings


Christmas has been lovely but it's almost ending and I just don't want that! And just like that we're almost in 2014. The weather this year was the most terrible thing ever, so much water in the streets and there were some neighbours that had water in their home, but even with all that happening we still managed to have a lovely Christmas Eve dinner and an amazing Christmas day with all the family!

We spend the night with family, eating some good food, listening old classic Christmas songs, playing with little cousins, changed presents at 00h00and them just a little bit more food. After all this my family went to their own places and me and my sister kept with our own tradition, sating up late watching Christmas movies and eating chocolates.
 
How was your Christmas?!

**
 
O natal foi fantástica mas está quase a acabar e eu não quero nada que seja assim! E assim sem mais nem menos já estamos quase em 2014!  O tempo este ano foi a coisa mais terrível de sempre, tanta agua nas ruas e alguns dos meus vizinhos ficaram mesmo com agua dentro das suas casas, mas mesmo com isto tudo a acontecer ainda conseguimos ter um Natal daqueles que eu gosto, um jantar na véspera de Natal do melhor que há e um dia de Natal em família!
 
 
Passamos a noite em família a comer boa comida, ouvir alguns clássicos de Natal, brincadeiras com os primos mais novos, troca de presentes entre a família mesmo à 00h00 e depois a noite continuou com mais comida. Depois disto tudo a minha família foi para as suas casa e eu e a minha irmã mantivemo-nos fieis ás nossas tradições e ficamos acordadas a ver filmes ade Natal a noite toda enquanto comíamos um monte de chocolates!
 
Como foi o vosso Natal?








0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara