December 11, 2013

Christmassy House


This past days have been super crazy for me! I literally have no time to write and on top of that my internet is crazy and it's not working.
Well, all this things apart I just wanna say that finally Christmas was come to my house, I've already put up my Christmas tree and all my other Christmassy decorations! I love seing my house like that so warm and cozy, felling super Christmassy.
 
This is my favorite time of the year (I probably already said this like a 1000 times, but I just can't hepl it). This year my decorations are all in gold, silver and some white, gotta love this colors for Christmas.
Hope you enjoy this time of the year as much as I do!
 
**
 
Estes últimos dias têm sido uma loucura para mim! Basicamente não tenho tido tempo para escrever e ainda em cima disso a minha internet anda maluca e não funciona.
Enfim, metendo todas estas coisas de lado só quero dizer que finalmente o Natal chegou à minha casa, já decorei a minha árvore de Natal e já coloquei todas as outras decoraçoes de Ntaal pela casa. Adoro ver a minha casa nesta altura do ano, quente, super aconchegante e com um muito Natalicio-
 
Esta é a minha altura favorita do ano (provavelmente já disse isto umas 1000 vezes, mas não consigo evitar). Este ano as minhas decorações são todas nos tons de dourado, prateado e branco, adoro estas cores para a altura do Natal.
Espero que gostem desta altura do ano tanto como eu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara