December 31, 2013

Sequins and New Year

Happy New Year everyone! I really hope you had a wonderful Christmas. It's time to think about New Year's, I'm going to have two moments in this night, first family and them party with friends! I can’t think of a better way to kick off the new year, be with the people you love is the best thing ever.
 
So I've been trying to choose my outfit for tomorrow night ant this year all I can see is sequins! This is going to be a sequin and sexy black night, all sparkly and glamorous.
 
**
 
Happy New Year everyone! Eu tive mesmo um Natal fantástico e ainda nem estou em mim! Agora é tempo de pensar na Passagem de Ano, e eu vou dividir essa noite em duas partes, primeiro família e depois party com os amigos! Não consigo pensar em maneira para começar o novo ano, estar com as pessoas de mais amamos é a melhor coisa de sempre.
 
Por isso tenho andado a tentar escolher a roupa para amanha à noite e tudo o que vejo são lantejolas! Esta vai ser uma noite de lantejoulas e sexy black, tudo com brilho e glamoroso.
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara