January 14, 2014

Chopped

 
 
Once in a while I like get out of my comfort zone. For about five years I had my hair super long (so long that it got boring). When I was younger my mom always had my hair super short and I said to myself that I would never cut my hair out again. Oh well I already broke that promise, last year, around summer time, I cut my hair, and now with the new year I really wanna get a even shorter hair cut.
Since I got a little bit bored with the long hair, I decided to compile a few inspirational images to keep me motivated to do this next change.
Sometimes a little change is all you need.
 
**
 
De vez em quando gosto de mudar um pouco e sair da minha zona de conforto. Durante cerca de cinco anos tive sempre o cabelo super comprido (tão comprido que ficou sem graça e aborrecido). Quando era mais nova a minha mãe cortava-me sempre o cabelo super curtinho então eu prometi a mim mesma que nunca mais ia cortar o cabelo. Bem...já quebrei essa promessa, no ano passado, por volta do inicio do verão, cortei o cabelo, e agora com o inicio do novo ano quero mesmo voltar a cortar e um pouco mais curto.
Como fiquei um pouco aborrecida com o cabelo comprido, decidi fazer um quadro com imagens que me inspiram e motivam para esta próxima mudança.
Ás vezes tudo o que precisamos é de mudar um pouco.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara