January 06, 2014

First Monday

 
It's the first Monday of the year - that is something to celebrate! I really wanted to celebrate this Monday by start posting my first outfit of the year, but like usual the rain is still falling from the sky and it doesn't look like it's going to stop soon!
I find myself craving fresh and clean, after all of the holidays I really need to get back on track. This year I'm going to really try make myself healthier, and I already started the all process! Today I started my day by making a board of things that will keep me in a good track, images that make me want to be better and feel better about myself. I just want to look at this board and feel that greens can look and be delicious!

**
 
É a primeira Segunda-Feira do ano - isto é algo que se deve celebrar! Queria começar esta Segunda-Feira a partilhar o meu primeiro outfit post do ano, mas como tem vindo a ser usual a chuva não para de cair do céu e não me parece que vá parar em breve!
Neste inicio do ano estou com desejos de frescura e limpeza, depois de todos os jantares do Natal preciso mesmo de voltar a entrar no caminho certo. Este ano vou fazer um esforço para me tornar mais saudável, e já comecei todo o processo! Hoje de manhã a primeira coisa que fiz foi fazer um quadro com várias imagens que me vão ajudar a manter-me fiel ao meu objetivo, estas imagens fazem-me querer ser melhor e sentir-me melhor comigo mesma. Quero olhar para este quadro e sentir que os verdes podem parecer e saber deliciosamente!

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara