January 05, 2014

Pink Macarron

 
 
Today I decided that I was going to change my blog, this idea was already in my head since my cousin gave me some macarron for Christmas! If you know me well you know that one of my favourite thing in the world is macarrons, I just can't get enough!
Since that day I've been think that I should change my blog's name, I love macarrons and I really love soft pink, and on top of that my favourite macarrons are the little pink ones.
So everything fits perfectly, soft pink and macarrons, Pink Macarron!

**
 
Hoje decidi que ia mudar o nome do meu blog, esta ideia já andava a ser pensada desde que p meu primo me deu uma caixa de macarrons no Natal. Quem me conhece sabe que uma das minhas coisas favoritas no mundo inteiro são macarrons, eu não me consigo fartar deles!
Desde esse dia que tenho andado a pensar que devia de mudar o nome, adoro macarrons e adoro rosa suave, e em cima disso os meus macarrons preferidos são os cor de rosa.
Tudo encaixa na perfeição, rosa suave e macarrons, Pink Macarron!
 
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara