January 20, 2014

Winter White


 
One of the things that I really like to wear in summer days is white. When I was younger I perfectly remember that when the colder days come I separated my winter clothes from my summer clothes and one of the things that I used to do was to take every single white piece from my closet. In my mind and my mom's mind white was not a winter colour.
Luckily that is no longer a rule, people are wearing white from head to toe in this freezing months, and I have to say it is definitely one of my favourites trends of all times.

**

Uma das coisas que mais gosto de usar no verão é o branco. Quando era mais pequena lembro-me perfeitamente que quando os dias mais frios chegavam eu separava a minha roupa de inverno da de verão e uma das coisas que fazia sempre era tirar todas as peças brancas do meu armário. Na minha cabeça, e na da minha mãe, o branco não era uma cor de inverno.
Felizmente isso já não é uma regra, usar branco da cabeça aos pés nestes meses mais frios é uma regra, e tenho que admitir é uma das minhas tendências favoritas de sempre.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara