February 24, 2014

InstaLove

{My favourite photo Pineapple Soda, Cupcakes and Cashmere}
 
While I was scrolling through my Instagram, like I do every single day (I've become addicted), I realized that there's pink and sparkle in every single photo! I'm a big fan of dark colors, black is one of my favorites, but seeing these pictures makes me wanna start making more colourful choices. Maybe this will make spring come faster!

**

Enquanto via o meu feed do Instagram, como faço todos os dias (fiquei viciada), cheguei à conclusão de que praticamente todas as fotos tem cor de rosa e algum brilho! Eu adoro cores mais escuras, o preto é a minha favorita e todos os dias uso uma peça preta, mas ao ver estas fotos fiquei com uma vontade de começar a apostar em coisas mais coloridas.
Pode ser que estas escolhas coloridas façam a primavera chegar um pouco mais rápido!



2 comments:

  1. LOVE this post! Beautiful photos :)

    xoxo
    Cassidy

    http://heartofgoldandglitter.blogspot.com/2014/02/steals-deals.html

    ReplyDelete

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara