February 03, 2014

M&M's Chocolate Chip Cookies

 
Chocolate Chip Cookies...
I've been trying to make these for such a long time now, and every time I was about to make them something stopped me, but not this time.
This is my very first attempt and I think I can say that I did this pretty right, they taste delicious (they're not so good looking, buy hey, this was my first attempt).
This cookies require some patience, something that I'm not really good at, I like to do things in no time. The process of making the dough is not difficult or time consuming, but is the 2 hours wait time that drives me crazy. I baked up a bach and I got a lot of delicious cookies, big cookies, there's no point in making these small. For the first time they we're really good, if you have a sweet tooth this is perfect for you.
I followed this recipe, just added the M&M's.
 
**
 
Chocolate Chip Cookies...
Já há muito tempo que andava a tentar fazer estas bolachas, e de cada vez que planeava fazer aparecia sempre qualquer coisa que me impedia, mas não desta vez.
Esta foi a minha primeira tentativa e realmente acho que saíram bastante bem, são deliciosas (não tem a forma mais bonita de sempre, mas hey é a minha primeira tentativa).
Estas bolachas requerem alguma paciencia, uma coisa em que eu não sou muito boa, gosto de fazer as coisas na hora. O processo de fazer a massa não é nada difícil nem muito demorado, mas as 2 horas em que a massa tem de repousar deixa-me louca. Fiz uma fornada e fiquei com bastantes bolachas, bolachas gigantes, mas a verdade é que não vale a pena faze-las pequenas. Para primeira vez estão muito boas, se tens um sweet tooth estas são perfeitas para ti.
Segui esta receita, apenas juntei os M&M's.

 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara