March 31, 2014

THE EDIT

 
one // two // three // four // five
six // seven // eight // nine
 
 
And once again I'm sharing my version of THE EDIT, I love every single piece in this edit, actually it is a little hard for me to choose one of this items to be my favorite pick of the week. But after a lot of thinking I'm gonna go with number nine. I love shoes and I really think that a great shoes was a great power. So this week, this J.Crew sandal is my pick of the week.
 
 
E mais uma vez aqui estou eu a partilhar a minha versão do THE EDIT, adoro cada uma das peças que coloquei neste post, na verdade é um pouco difícil para mim escolher a minha favorita para ser a escolha da semana. Mas depois de algum tempo a pensar escolhi o numero nove. Adoro calçado e penso mesmo que estes têm muito poder. Por isso esta semana, estas sandálias J. Crew são a minha escolha da semana.

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara