March 04, 2014

World Trip


I've always loved to see new places with my family. When I was little I remember going on vacation with my parents and enjoy every second. I'm lucky to say that I know my country from top to bottom. One of the things that I really enjoy doing is to pack my bags and go explore new cities and new cultures. Since I'm a bit older now I want to make my own decision when it comes to places I wanna see. To explore my country I normally go with my parents but when it comes to actually take a plain and go explore new countries I go on my own or with friends (my mom is afraid of flying and I'm still trying to come up with a plan to make her get into a plain). Today I wanna share with you some of the places I wanna see in the next times and dome places where I've been to.


Desde sempre adorei visitar novos sítios com a minha família. Lembro-me de que quando era mais pequena costumava ir de ferias com os meus pais e aproveitar ao máximo cama segundo. Sou uma sortuda e posso dizer que conheço o meu país de norte a sul. Uma das coisas que gosto mesmo é fazer as malas e partir à descoberta de novas cidades e novas culturas. Agora que já sou um pouco mais velha gosto de tom ar as minhas próprias decisões no que toca a sítios que quero visitar. Para explorar o meu país, normalmente vou com os meus pais, mas quando falamos em conhecer novos países e novas cidades vou com amigos ou com a min há irmã (a minha mãe tem medo de andar de avião e eu ainda estou a arranjar um plano para a enfiar dentro de um). Hoje decidi partilhar com vocês alguns sítios que quero muito conhecer e outros que adorei conhecer.
 
My Portugal
 
Places I love
 
Places I wanna love
 

0 comments:

Post a Comment

Feel free to leave a comment, I wanna know what you think!
Love Sara